Social Icons

zondag 22 februari 2015

BLACK X WHITE

                             

 


- Coat H&M - Skirt JANE NORMAN - Top H&M - Boots BRAND UNKWNOWN - Hat H&M - Bag H&M - 


Hi babes! Het duurde even maar hier is dan eindelijk mijn eerste post! Het is al bijna maart en de zon begint eindelijk een beetje te schijnen, maar don't be fooled hier in het noorden van Nederland is het nog steeds erg koud! Vandaar dat ik gekozen heb voor deze simpele winter outfit. Ik ben dol op witte en zwarte kleding, dus veel kleur hoeven jullie van mij (nog) niet te verwachten. Al probeer ik daar wel wat verandering in te brengen. Ik wilde heel graag deze jas aan, maar hij is helaas niet erg warm. Daarom heb ik ervoor gekozen om een warme coltrui er onder aan te doen, met een simpel rokje. Als je niet zo van rokjes houdt kun je deze outfit ook prima combineren met bijvoorbeeld een high waisted jeans. Verder heb ik gekozen voor deze hoed, want laten we eerlijk zijn soms heb je gewoon geen tijd en/of zin om je haar te doen. En dan is een hoed de perfecte oplossing! Al moet ik wel zeggen dat het heel irritant is al er een harde wind staat.


X. Mariam 


Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig