Social Icons

zondag 22 februari 2015

MAC lipstick - craving

Mariam en ik zijn afgelopen week naar Groningen geweest, om ten eerste; te werken aan onze blog! En ten tweede; om te shoppen! Naast wat kleding wat ik heb gekocht, kocht ik bij mac twee producten. Een daarvan is deze lipstick, in de kleur craving. Lees verder!






De kleur had ik al bij verschillende mensen gespot, en ik vond hem zo mooi! Ik zocht al tijden een kleur die aansloot op mijn eigen lip kleur. En dat bleek deze kleur te zijn. Het is niet precies mijn lipkleur, maar hij komt er dicht bij in de buurt.



Op de foto's lijkt de kleur iets donkerder dan in het echt. Zelf vind ik dat de kleur neigt naar de kleur van frambozen, een beetje donker oud-roze. 

De pigmentatie is zoals je ziet heel goed! De kleur is diep, de veeg die je hierboven ziet is in een keer tot stand gekomen! Wel vind ik dat de finish iets te glanzend is.. Op de swatch zie je goed hoe de finish is, op mijn lippen is het ietsje anders.

De kleur en finish kreeg ik heel lastig op de foto! Maar op deze twee foto's lijkt hij het meest. Niet mijn ding, deze finish. Wel mooi, maar ik had de lipstick mooier gevonden als hij mat was geweest.

De lipstick dekt erg goed! Dat is zeker een voordeel, vooral als je donkere lippen hebt. Hij blijft goed zitten, maar door de substantie veegt ie snel uit. 
Mooie kleur, maar door de finish niets voor mij helaas. 

De lipstick kost 19,- en is te koop bij MAC stores. Macproducten zijn ook online te bestellen bij de bijenkorf en mac.

X Jennifer

Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig