Social Icons

donderdag 26 februari 2015

Make-up Of The Day


Hey allemaal! Laatst las ik op marjolean.nl een artikeltje over een motd, ook wel make-up of the day. Instagram staat er vol mee, dus het leek mij leuk om ook zoiets te doen! 
Nou gebruik ik niet heel veel make-up; van blush kreeg ik eerder nogal wat puistjes. Vind ik erg jammer, want een blush kan zo mooi zijn! Vandaag een hele simpele 'look'; ik draag dit bijna elke dag.

Ik gebruikte vandaag de fit me concealer van maybelline in de kleur 20. Staat niet op de foto (was ik vergeten). Deze kleur is overigens een exacte match voor NC30 bij mac. 
Verder gebruikte ik een van mijn favoriete eyeliner pennen van maybelline, en ook een nieuwe mascara! Het is de Sensational mascara. Normaal gebruik ik een van Lancome, maar ik was hier erg nieuwsgierig naar. Werkt prima, hij klontert alleen een beetje. 
Ik gebruik voordat ik mascara op doe, altijd een wimperkruller. 

Op internet kwam ik veel blogs tegen die schreven over de Rimmel provocalips, dus ik was erg benieuwd geworden! Ik heb nummer 200 - I'll call you gekocht. Hij heeft twee kanten, een matte kant met kleur, en de andere kant is bedoeld om over de kleur heen te doen. Dit is voor de glans. Die kant heb ik niet gebruikt. De provocalips blijven echt ontzettend lang zitten! 

En dit is hoe de uiteindelijke 'look' is! Heel simpel; een heel dun lijntje met eyeliner, klein beetje mascara en een subtiel kleurtje op de lippen. Perfect voor een dag waarop je niet heel veel uitvoert of geen zin hebt in een mega veel make-up.

X Jennifer
Share:

2 opmerkingen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig