Social Icons

dinsdag 10 maart 2015

How to - haren krullen binnen 5 minuten






 Wil je je haar ook graag krullen maar heb je niet veel tijd, dan kun je deze manier gebruiken om binnen 5 minuten klaar te zijn! 

Ik gebruik bij het krullen van mijn haar altijd een stijltang, omdat dat voor mij het beste werkt. Mijn stijltang is namelijk altijd veel sneller warm dan mijn krultang. En als ik 's ochtends haast heb dan heb ik geen tijd om eerst nog 20 minuten te wachten tot mijn krultang warm is. Maar als je zelf een krultang hebt die snel warm wordt kun je die natuurlijk ook gebruiken. 



Verdeel je haar eerst in twee delen en maak het bovenste gedeelte vast met een grote haarknip of een elastiekje. Het onderste gedeelte van je haar verdeel je dan in 4 stukken. Als je wat dunner haar hebt kun je het ook in 3 stukken verdelen. 

Als je haar verdeelt is pak je het eerste plukje. Zorg ervoor dat het goed tussen je stijltang zit, zodat je haar er niet uit kan glippen. Als dat goed zit draai je je stijltang rond en trek je het zachtjes steeds een beetje naar beneden. Hierdoor ontstaan er grote losse krullen.  


Als je het onderste gedeelte gedaan hebt, dan herhaal je dezelfde stappen met het bovenste gedeelte. 
Spuit er nog wat haarlak in en je bent klaar! 



En dit is het eindresultaat. Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad! 

X. Mariam 
Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig