Social Icons

zondag 1 maart 2015

THE TRENCHCOAT








- coat: H&M - pants: VILA - blouse: PRIMARK - shoes: PARIS2DAY - clutch: PRIMARK - watch: MICHAEL KORS - 


Hee hee! Iets later dan gepland (helaas) maar, ik heb weer een nieuwe look voor jullie. Ik kan niet wachten tot het lente is, want ondanks dat ik van zwarte kleding hou ben ik toch wel blij dat we dan weer wat lichtere tinten kunnen dragen. 

Wat mijn outfit betreft was ik vroeger niet echt fan van witte broeken. Maar ik dacht laat ik het toch maar even uitproberen en ik ben best tevreden over het resultaat. Al moet je wel echt oppassen met zulke broeken want ze worden wel erg snel vies. Verder kun je deze look ook prima combineren met een ander bloesje, maar ik heb hiervoor gekozen omdat het matcht met mijn trenchcoat. En om eerlijk te zijn was dit misschien niet de beste schoenen keus omdat het nog best koud was. Maar goed voor fashion heb je alles over toch! 


X, Mariam 


Share:

6 opmerkingen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig