Social Icons

dinsdag 28 april 2015

MINIMAL







- Blazer: H&M - Top: FOREVER 21 - Jeans: MANGO - Shoes: PRIMARK - Necklace: H&M - 

Hi loves! Afgelopen paar weken was het heerlijk weer, echt perfect om foto’s te maken. Helaas had ik tentamens en heb ik dus niet echt veel tijd gehad om iets te posten. Maar ik ben weer terug! En natuurlijk heb ik weer een outfit post… Ik kan het niet helpen, outfit posts zijn mijn favorieten dus jullie kunnen dat ook het meest van mij verwachten. 

Dit is een outfit wat ik afgelopen weekend aan had. Ik zei de vorige keer ook al dat ik niet echt van witte broeken hou, maar dat is volgens mij niet echt waar meer. Ik was altijd al dol op witte topjes en jassen en ik kan witte broeken nu ook aan het lijstje toevoegen. Wat de rest van mijn outfit betreft wilde ik het qua sieraden erg simpel houden. Moet wel toegeven dat het wel even duurde totdat ik een ketting gevonden had die dezelfde kleur was als mijn blazer. 

Hopelijk kunnen jullie dit gebruiken als inspiratie voor jullie eigen outfits!

X Mariam. 




Share:

1 opmerking

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig