Social Icons

maandag 18 mei 2015

PARIS










- Jumpsuit: H&M - Shoes & Shades: PRIMARK - Watch: MICHAEL KORS - 

Hi lovessss! Hier een nieuwe post! Het plan was eigenlijk om een weekendje naar Berlijn te gaan, maar dat liep helaas helemaal in de soep. Het begon toen ik vrij gevraagd had voor dit weekend maar toch ingepland was op m'n werk, toen ik dat weer geregeld had, werd ik een dag voor dat we naar Berlijn zouden gaan gebeld door het hotel waar we geboekt hadden met het bericht, dat er iets mis was gegaan met onze boeking en dat er geen vrije kamers waren. Teleurgesteld als ik was, ben ik toen maar opzoek gegaan naar andere hotels, maar natuurlijk was alles al volgeboekt. Het is ook niet echt makkelijk om in het weekend na Hemelvaart een dag van te voren nog een hotel te vinden. Maar aangezien we allemaal het weekend toch al vrij hadden, besloten we heel spontaan om maar een dagje naar Parijs te gaan. Zo gezegd zo gedaan. 

Wat mijn outfit betreft heb ik ervoor gekozen om een jumpsuit aan te doen. Na jurkjes is dat mijn favoriete kledingstuk. Je hoeft maar één ding aan te trekken en je bent klaar. Lekker makkelijk en je hoeft ook niet eerst een halfuur na te denken over welk topje je met welke broek moet combineren. Bovendien was dit erg geschikt voor het weer, het was namelijk best wel warm in Parijs. De stof voelt heel licht aan en het model loopt wijd uit bij de benen. Dus ook als je zwart draagt  hoef je, je geen zorgen te maken dat je het heel warm gaat krijgen. 


X. Mariam  


Share:

1 opmerking

  1. Wauw, prachtige outfit en ik vind je foto's ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig