Social Icons

zaterdag 15 augustus 2015

GREETINGS FROM SPAIN








- Skirt: MISSGUIDED - Top: H&M - Shoes: ASOS - Jewelery: PRIMARK - 

Hey beauties!! Ik was 2 weken naar Spanje, maar ben nu weer terug in Nederland. Hoewel ik echt een heerlijke vakantie heb gehad en ik eindelijk een beetje tot rust ben gekomen., ben ik toch blij dat ik weer terug ben, want nu kan ik eindelijk weer gaan bloggen! 

Dit is een van de vele outfits die ik tijdens mijn vakantie heb gedragen. Ik had natuurlijk weer veel te veel meegenomen en heb meer dan de helft niet gedragen, maar volgens mij heeft iedereen daar wel eens last van.
Ik was al een hele tijd opzoek naar een rok met en split en toen ik het eindelijk gevonden had kon ik het niet dragen, omdat het bijna nooit echt lekker weer is in Nederland (heel toevallig was het wel lekker weer toen ik weg was...). Ik had het eerst eigenlijk gecombineerd met een wit kanten topje, maar had me net voor ik de deur uitging toch bedacht. 

En aangezien ik al een hele tijd niks gepost heb kunnen jullie deze week nog een outfitpost verwachten. So stay tuned! 

X. Mariam 
Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig